Dauwtrappen Hemelvaartsdag, 30 Mei

De PKN kerken in Nieuwkoop nodigen de wandelaars onder u uit om mee te doen met een dauwtraptocht in de Ruygenborg voorafgaand aan de gezamenlijke PKN viering in de PKN kerk aan de Achterweg 4.
Vroeg in de ochtend om 6.30 uur verzamelen we onder de hooiberg in de Ruygenborg. Het thema is:

"Lopen tot in de wolken"

Tijdens het wandelen willen we stil zijn, genieten van wolken, water en landschap en onze gedachten delen over de betekenis van Hemelvaart. Vinden we bijvoorbeeld menselijkheid in het Goddelijke?

We vragen u iets mee te nemen om elkaar onderweg te voeden, bijvoorbeeld een voedzame reep of een pakje drinken. Ter plekke krijgt u materiaal uitgereikt om het thema tijdens de tocht te overwegen. Na de wandeling drinken we koffie in de kerk en kunnen we onze ervaringen met elkaar delen.

We zien u graag om 6.30 uur onder de hooiberg in de Ruygenborg.

Jan Roos (jan.roos@planet.nl) Ine van der Veen (wmvdveen@ziggo.nl)